Social Media Tips

ارسال بار از کانادا به ایران بعد از تحریم ها

ارسال بار از کانادا به ایران ، حمل بار و دریافت بار از یک سری کشورهای دنیا مانند آلمان و انگلیس و کانادا و امریکا به دلایل مشکلات تحریمی و روابط بسته دیپلماتیک بسیار سخت و مشکل میباشد. بسیاری از مشتریان هستند که تقاضای خرید کالا و یا خدمات داخلی در کشورهای اروپایی و امریکایی دارند که بدلیل مشکلات تحریمی که عرض شد به مقصود خود نمیرسند.

کانادا دومین کشور پهناور جهان شمالی ترین کشور قاره آمریکا است. کانادا با تولید ناخالص داخلی اسمی در حدود ۱/۷۹ تریلیون دلار در جایگاه یازدهمین ‌اقتصاد بزرگ جهان در سال ۲۰۱۵ قرار گرفت.
پایتخت کانادا شهر اتاوا و شهرهای تورنتو ، مونترال ، ونکوور از مهمترین شهرهای این کشور می باشند. همچنین وندزو و برخی شهرهای دیگر مانند هالی ‌فکس، کیچنر، واترلو، ادمونتون و وینی ‌پگ از شهرهای مهم کانادا به شمار می روند. کانادا از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود و در بین ۱۰ کشور اول تولید کننده جهان قرار می گیرد. اقتصاد کانادا از تنوع و گوناگونی فراوانی برخوردار است. بیشترین شرکت های تولیدی این کشور در دو استان کبک و انتاریو قرار دارند. از تولیدات کشور کانادا می توان به مواد غذایی، چوب و کاغذ، تولیدات فلزی، نفت و محصولات فراوان کشاورزی از جمله گندم، دانه‌های روغنی، میوه، سبزیجات و توتون اشاره کرد.

حمل هوایی از کانادا

حمل هوایی بار از کانادا به ایران راهی مناسب برای ارسال کالا به دیگر کشورهاست است. البته زمان در نظر گرفته شده یکی از معیارهایی است که افراد ترجیح میدهند از حمل هوایی استفاده میکنند  مدت زمان حمل بار از کانادا به صورت هوایی که بسته به ایرلاین و نوع ناوگان هوایی اعم از داخلی و خارجی متغیر بوده که معمولا بین 5 الی 7 روز می باشد.

اغلب کالاهایی که با حمل بار هوایی جابجا میشوند عبارت اند از: خشكبار ، میوه‌های‌ خشک ، سبزی‌های‌ خشک‌ ، ادویه ‌جات‌ ، دانه‏ های‌ خوراكی‌ و همچنین اسباب اثاثیه منزل این اقلام بیشتر با حمل هوایی ارسال میشوند.

حمل هوایی به کانادا و حمل بار از کانادا، از فرودگاه های بین المللی و مهم این کشور انجام می گیرد که شامل فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو (Toronto Pearson Inteational Airport) با کد یاتا فرودگاه هایی مانند: YYZ )، فرودگاه بین المللی ونکوور (Vancouver Inteational Airport) با کد یاتا ( YVR )، فرودگاه بین المللی اتاوا ( Ottawa Inteational Airport ) با کد یاتا ( YOW )، فرودگاه کمبریج بی ( Cambridge Bay )Airport ) با کد یاتا ( YCB ) و فرودگاه شارلوت تاون ( Charlottetown Airport ) با کد یاتا ( YYG )

میباشد.

اما متاسفانه به دلیل تحریم ها مسیرهای پیشین قابل استفاده نیستند اما خوب در هر صورت ارسال کالا برای ساکنین کانادا به ایران امری است ضروری است بنابراین میخواهیم شما را با سایت baste.co آشنا کنیم تا دوباره بتوانید بسته های خود را در امنیت کامل و به راحتی از کانادا به ایران بفرستید.

حالا وقتشه که براتون توضیح بدیم که به چه صورت میتوانید دوباره کالای خود را در امنیت کامل و به راحت ترین شکل ممکن به دست آشنایان و یا خانواده ی خود برسانید.

 ارسالbaste.co با رفتن یک مسافر از کانادا به ایران صورت میگیرد و فقط کافیست درهر زمانی که قادر بودید و دسترسی داشتید به سایت ما مراجعه کنید.

 خوب در ابتدا نیاز است بسته ی خود را لیست کنید یعنی بررویAdd Free Listing کلیک کنید و فرم مورد نیاز برای لیست کردن بسته ی ارسالیتون را پر کنید و حتما توجه داشته باشید که توضیحات را دقیق و کامل وارد میکنید, خوب حالا لیست شما آماده است و در انتها در سایت ما ذخیره باقی میماند, که شما در چه بازه ی زمانی از کدام منطقه کانادا به کدام شهر ایران میخواهید بسته خود را ارسال کنید, و اما در این قسمت میتوانید میزان هزینه ای که برای ارسال بستتون در نظر دارید هم ثبت کنید. به طور مثال من یک نامه برای ارسال به ایران لیست میکنم و 20$ برای کسی که با بردن نامه من به ایران موافقت کند در نظر میگیرم.

حال همه چیز برای ارسال بستتون آماده است فقط کافیست مسافران عزیزی که از کانادا به ایران سفر میکنند فرم های لیست شده ی سایت baste.co را ببینند یا سرچ کنند و اگر بسته ای مطابق با زمان پروازشون به ایران بود با شما تماس بگیرند, صحبت های تکمیل تری درمورد کالا و یا هزینه انتقال بسته شما به ایران داشته باشید و به همین راحتی با امنیت کامل دوباره بتوانید بسته خود را به ایران ارسال نمایید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 29 خرداد 1398ساعت 2:06  توسط allen wessinger 

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی

 

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی به اصطلاح استفاده از مدیا های جدید دردنیای تجارت منصوب میشود که این نوع از بازاریابی تاحد زیادی متکی به شبکه اینترنت می باشد و عنوان دیجیتال مارکتینگ را از آن خود کرده است. در واقع می توان گفت به کلیه اقداماتی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و آنالیز رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود دیجیتال مارکتینگ گفته می شود. اگر بخواهیم دیجیتال مارکتینگ را با بازاریابی سنتی مقایسه کنیم، در واقع بر عکس بازاریابی به روش سنتی، در بازاریابی به شیوه دیجیتال مارکتینگ مشتریان بیشترین اهمیت را دارند به همین دلیل شرکت ها با بهره گیری از ابزارهای مختلف مثل  وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی تلاش در آنالیز رفتار مشتری می کنند تا تبلیغات خود را در وقت مناسب و بر روی طیف گسترده ای از کاربران منتشر نمایند تا درآخر بتوانند مطلوب ترین نتیجه را دریافت نمایند.

بهره وری بهینه از کلیه این امکانات در دنیای دیجیتال، می تواند راه مناسبی را برای توسعه یک تجارت در اینترنتایجاد نماید. به لحاظ دیگر، دیجیتال مارکتینگ به بهره وری مناسب از ابزارهای دیجیتالی برای ایجاد معماری و ساختار حرفه ای در بستر اینترنت و گسترش آنها ازمتد هدف گذاری و تعیین برنامه مناسب در این حوزه منصوب می شود. بعضی از مواردی که به بازاریابی اینترنتی مرتبط هستند عبارتند از :

بازاریابی ویروسی 

با توسعه social media شبکه های اجتماعی و بهره وری مردم از آنها و افزایش ضروریت رسانه های اجتماعی، تبلیغات به شیوه دهان به دهان و به اشتراک گذاشتن رسانه های اجتماعی به وسیله اشخاص، اهمیت زیادی پیدا کرده است. بهره وری از بازاریابی ویروسی و تولید رسانه های اجتماعی به شکلی که سبب شود اشخاص جامعه بیشتر در مورد آن تبادل نظر کنند و رسانه های اجتماعی شما را به اشتراک بگذارند در حال توسعه است و جز متد های بازاریابی اینترنتی به حساب می ایند.

تبلیغات دهان به دهان با استفاده از تاثیر شبکه ای اینترنت به صورت آنلاین توسعه پیدا می کند و از نظر این که به تعداد زیادی از افراد دسترسی پیدا می کنید بسیار عالی است. از دیدگاه بازاریابی، در فرایند بازاریابی ویروسیافراد تشویق می شوند اطلاعات بازاریابی خوبی را بگیرند و منتقل کنند. اطلاعاتی که بر حسب تصادف یا به صورت برنامه ریزی شده مطلوب شخص هستند.

social media

source: onpost.co

بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای 

بازاریابی درونگرا و شیوه های متفاوت مرتبط با آن، بر این پایه بنا شده اند که به جای اینکه فروشنده به سراغ  مشتری باشد، مشتری به فروشنده مراجعه کند و از طریق شیوه های مختلف مثل سئو، بازاریابی محتوا و... وب سایت شما بتواند مخاطب مورد نظر را به سمت خود جذب کند.

بازاریابی چریکی  

بازاریابی چریکی یک استراتژی تبلیغاتی است که بر روی تاکتیک های بازاریابی ارزان قیمت غیر متعارف تمرکز می کند که حداکثر نتایج را به ارمغان می آورد.

بهره وری از شیوه های خلاقانه برای معرفی محصول به مشتری، به شیوه ای که توجه او را جلب کند و سبب شود که مشتریان در خصوص برند شما صحبت کنند را بازاریابی چریکی می گویند. بازاریابی چریکی یک استراتژی تبلیغاتی است که بر روی تاکتیک های بازاریابی ارزان قیمت و غیر متعارف تمرکز می کند که حداکثر نتایج را به ارمغان می آورد.

بازاریابی چریکی اغلب برای کسب و کارهای کوچک ایده آل است که نیاز دارند بدون اینکه هزینه های هنگفتی بکنند به یک مخاطب بزرگی برسند. همچنین توسط شرکت های بزرگ در کمپین های مردمی مورد استفاده قرار می گیرد تا کمپین های رسانه های جمعی را تشویق کنند. افراد نیز این سبک بازاریابی را به عنوان راهی برای یافتن شغل یا کار بیشتر مورد استفاده قرار داده اند.


بازاریابی ایمیلی

بهره وری از امکانات ایمیل، برای آگاه سازی و برقراری ارتباط با مخاطبین از اهمیت زیادی برخوردار است، به این دلیل ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی و متدهای متفاوت با این حوزه مثل ایجاد صفحه فرود یا همان لندینگ پیج می توانند به شما در طراحی و اجرای یک کمپین موفق دیجیتال مارکتینگ یاری شایانی بکنند.


بازاریابی در شبکه های اجتماعی  و بازاریابی محتوا 

بازاریابی محتوا و بازاریابی در سوشیال مدیا ها نیز از اجزای حیاتی دیجیتال مارکتینگ هستند.

در حقیقت بازاریابی اینترنتی قدم به قدم با مشتری در حرکت است. چند مثال از دیجیتال مارکتینگ در زیر آورده شده است:

1.    بازاریابی با استفاده از موتورهای جستجو( Search Engine Marketing)

در این متد با بهره گیری از شیوه های  طراحی سایت و سئو تلاش در بهبود موقعیت سایت مورد نظر دارند تا با بالا بردن جایگاه سایت در result جستجو و قرار گرفتن در صفحه اول کاربران سریعتر و راحت تر به سایت وارد شوند. بهینه سازی به دو شیوه بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی است. در بهینه سازی داخلی  به کار بردن درست کلمات کلیدی، inteal link  و کلاً بر طراحی سایت اشاره دارد. ولی بهینه سازی خارجی مثل link هایی است که به سایت شما داده می شود.

2.    بازاریابی با استفاده از شبکه‏ های اجتماعی(Social Network Marketing) 

در این متد با بهره گیری از نرم افزارهای ارتباط جمعی مانند facebook، تلگرام، توئیتر و ... می باشد صورت میگیرد در این شیوه از بازاریابی  معیار، شناساندن نام برند خود و خدمات خود به افراد  و ارتباط و تعامل بیشتر با مخاطبان و بالفعل کردن مشتریان بالقوه  می باشد. این متد که شکلی از بازاریابی دهان به دهان است کاربران با به اشتراک گذاری نظرات خود این نوع تبلیغ را توسعه می دهند به علاوه از دیگر اهداف این متد لینک دهی و به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای خود و بالابردن ترافیک وب سایت می باشد.

3.    بازاریابی محتوایی Content Marketing

بازاریابی محتوا  شیوه ای از بازاریابی است در آن سعی در ارائه محتوایی است که بتواند با پایین ترین و مناسب ترین کلمات مطلوبترین و ژرفترین تأثیر را بر مخاطبان گذاشته و از راه  کانال های ارتباط جمعی کاربران به انتشار این محتوا بپردازند و مشتریان را به سمت وب سایت شما سوق دهند. در واقع هدف از بازاریابی محتوا، جذب کردن مخاطبان تعریف شده و حفظ آن ها و تعامل با آن هاست.

 محتوای ارائه شده در بازاریابی محتوا ارائه شده می تواند در فرمت مختلفی چون اخبار و تحلیل آن، ویدیو، کتاب الکترونیکی، راهنما، اینفوگرافیک، پرسش ها و پاسخ ها، مقاله ها و تصاویر و ... تولید و منتشر شود.

سه فاکتور اصلی در بازاریابی محتوا وجود دارد شامل استراتژی محتوا، تولید محتوا و انتشار محتوا. در این حلقه، مهمترین آیتم تولیدمحتوا می باشد. از اینرو اهمیت سفارش تولید محتوا بیش از پیش برجسته تر می گردد به این دلیل که اگر حتی استراتژی محتوای بی نقص و کاملی تدوین شده باشد اما از طریق تولید محتوای اثربخش و متناسب با نیاز مخاطبان، با قدرت پیاده‌سازی و اجرا نشده باشد عملاً فرایند بازاریابی محتوا ناموفق خواهد ماند و متعاقباً پس از انتشار آن محتوا نیز موفقیتی حاصل نمی گردد.

شناخت اهداف تولید محتوا در زمان سفارش تولید محتوا ضروری می باشد. اهداف اصلی تولید محتوا شامل موارد ذیل می باشد:

  • به منظور ترغیب مخاطبان به تعامل در کاری
  • هدف آموزشی در زمینه‌های کاربردی و تخصصی
  • با نیت سرگرمی و لذت بردن مخاطبان
  • به منظور  آگاه کردن و اطلاع‌رسانی به مخاطبان

متقاضیان معمولاً پارامترهای متنوعی را هنگام سفارش تولید محتوا در نظر می گیرند از جمله:

  • قیمت تولید محتوا مورد سفارش اعم از مباحث تخصصی و غیر تخصصی
  • سابقه و کیفیت تولید محتوای الکترونیکی در شرکت تولید محتوا
  • بی همتا بودن و ناب بودن محتوای تولید شده فارغ از هزینه تولید محتوا
  • منطبق بودن محتوای تولید شده با یکی از روش های تولید محتوا استاندارد
  • خدمات تولید محتوا بموقع و رقابتی و قابل مقایسه با نمونه تولید محتوا مرغوب و تعرفه تولید محتوامعقول
  • source: here
+ نوشته شده در  چهارشنبه 15 خرداد 1398ساعت 4:29  توسط allen wessinger 

اهمیت ایمنی و بهداشت در محیط های صنعتی

شاید شما نیز در هنگام ورود به کارخانجات تولیدی با عباراتی مانند <<اول ایمنی بعد کار>> و یا <<یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی >> رو به رو شده باشید. با توجه به اهمیت روز افزون نیروی انسانی، ( که هم اکنون سرمایه انسانی یک سازمان دانسته می شوند) در سیستمهای مدیریتی نوین، نقش ایمنی و بهداشت کار نیز افزایش یافته است، به طوریکه ایمنی و بهداشت از ارکان یک سازمان دانسته می شود.

در بسیاری از صنایع بزرگ، با استخدام کارشناس ایمنی و بهداشت  و تشکیل بخش ایمنی مستقل، سعی در ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت محیط کار می شود. علاوه بر آن، برگزاری دوره های ایمنی و شرکت کارکنان در بسیاری از صنایع بزرگ، اجباری شده است. مثلا از شرایط استخدام شرکت نفت برای نیروهای جدید، الزام گذراندن دوره ایمنی و دریافت گواهینامه مربوطه است. خوشبختانه در قانون کار کشورمان نیز تاکید خوبی بر رعایت موارد ایمنی شده است. در این قانون علاوه بر اجبار کارفرما، به ایجاد کمیته های ایمنی، و قرار دادن وسایل و تجهیزات ایمنی در اختیار کارگران تاکید شده است. اما بالا رفتن فرهنگ ایمنی در هر محیط کاری، نیازمند آموزش به تک تک پرسنل، وضع قوانین مربوط به حفظ ایمنی و بهداشت در محیط کار، و نظارت دقیق بر اجرای این قوانین است. درصد بسیار بزرگی از حوادث مربوط به محیط کار، مربوط به حوادث در کارگاههای ساختمانی، دستگاههای مکانیکی و حوادث بر اثر برق گرفتگی است که آنها را مفصل تر بررسی می کنیم.

  • حفظ ایمنی و بهداشت در کارگاههای ساختمانی

از مکانهایی که بخش مهمی از سوانح کاری در آن روی می دهد کارگاههای ساختمانی هستند که به خاطر ماهیت کار، جزو مناطق کاری خطرناک دسته بندی می شوند. بنابراین با حفظ  ایمنی در این مکانها، می توان سوانح کاری را تا میزان قابل ملاحظه ای کاهش داد. در این راستا بهتر است واحد های مربوط به ایمنی و بهداشت کارگاهها، به واحد های دانشگاهی رشته های عمران و معماری در دانشگاهها اضافه شده و به هنگام استخدام مهندس عمران و تکنسین  برای پروژه نیز، نسبت  به برگزاری دوره های یک روزه و کوتاه مدت برای افراد همت گماشت.

ایمنی در صنعت برق

یکی از موارد خطرناک در کارگاهها، تابلوها و تجهیزات برقی است. برای کار با این تجهیزات و به خصوص هنگام تعمیر و نگهداری آنها، علاوه بر رعایت موارد ایمنی مربوط به برق، به هنگام محاسبه تجهیزات مثل کابلهای برق و تجهیزات ارتینگ و سایزینگ موتورها، باید رعایت قواعد و فرمولهای خاصی را نمود که متاسفانه بسیاری از مهندسین برق نیز با آن آشنا نیستند. بنابراین بهتر است به هنگام استخدام مهندس برق ،  موارد مربوط به ایمنی در صنعت برق را به آنان آموزش داد.

  • ایمنی در تجهیزات مکانیک

بسیاری ازحوادث در کارخانجات، براثر نقص در موارد ایمنی دستگاههای مکانیکی و عدم به کارگیری درست دستورالعملهای بهره برداری از دستگاهها و ایمنی کار است که بایستی در هنگام استخدام مهندس مکانیک و تکنسینهای تولید حتما از آموزش موارد ایمنی به آنان اطمینان حاصل نمود.

 

مبحث دیگر در ایمنی رعایت نکات بهداشتی در محیط  کار است که حتما ضمن آموزش به کارگران، بایستی تحت نظارت دقیق نیز قرارگیرند. حفظ و نظارت مواردی مثل نظافت فردی، نظافت کارگاه، وجود رختکنهای کارگری، دستشوییهای مناسب، لباس کار، نور مناسب محیط ، سیستم گرمایش و سرمایش مناسب در زمستان و تابستان و بسیاری از موارد دیگر ، الزامی میباشد.

به هرحال نیروی انسانی جزو سرمایه های اصلی  یک سازمان محسوب می شود و جایگزینی نیروی انسانی متخصص اغلب بسیار پرهزینه و زمان بر است. به کارگیری روشهای ایمنی و بهداشت، نقش موثری در حفظ و نگهداشت این نیروها و افزایش بهره وری آنان خواهد داشت.

Description: https://vatanjob.com/wp-content/uploads/2017/11/vatanjobe-estekhdam-engineer.jpg

نگارش توسط مجموعه استخدامی وطن جاب

منبع:

https://vatanjob.com/health-safety-and-environment-in-industry

+ نوشته شده در  چهارشنبه 8 خرداد 1398ساعت 4:18  توسط allen wessinger